tisdag 5 mars 2013

ATT BLI MED BLOGG



Allt för länge nu har jag gått och burit saker inom mig. Saker som stannat vid en tanke och som snart fallit i glömska. Det finns för mycket saker ogjorda, för många godsaker obakade och för många smartheter odelade. Detta blir därför mitt offentliga anteckningsblock. Min privata plats där jag kan sortera och hänga upp det som rör sig i mitt huvud och i min värld.

Jag är utbildad och anställd inredningsarkitekt, bosatt i ett hus i en småstad, mamma till två troll.
Passionerad bakerska, sömmerska, snickerska och ja lite allt som faller mig in.
Mina år på skolan, min praktikplats samt min förra arbetsplats har jag lärt mig att det viktigaste är att man försöker. Att  våga prova och sedan lära sig av sina framgångar och misstag.
Härmed bjuder jag in dig att följa med, kanske kan få jag inspirera dig, bjuda dig på ett recept eller något annat roligt. 
Välkommen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar